Παρασκευή 05-03-2021 | 09:48
7 °c
Athens
14 ° Πα
11 ° Σα
11 ° Κυ
12 ° Δε
12 ° Τρ
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Advertisement
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Upstream: H πανδημία επιταχύνει την ψηφιοποίηση

29/01/2021
σε: Έρευνες - Μελέτες, Πληροφορική
Upstream: H πανδημία επιταχύνει την ψηφιοποίηση
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
12
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

75% των παρόχων τηλεπικοινωνιών επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους μετά την άνευ προηγουμένου ζήτηση που προκλήθηκε από την πανδημία του Covid-19, σε παγκόσμιο επίπεδο. Σχεδόν το 65% των εταιρειών τηλεπικοινωνιών έχουν αναπτύξει τον οδικό χάρτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Ωστόσο, οι πάροχοι εξακολουθούν να στηρίζονται στα παραδοσιακά κανάλια για την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, αναγνωρίζοντας, όμως, ταυτόχρονα την αξία που μπορούν να δημιουργήσουν οι ψηφιακές πωλήσεις.

Σε αυτά τα συμπεράσματα καταλήγει η νέα διεθνής έρευνα που εκπόνησε για λογαριασμό της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας Upstream το Technology Innovation Council (TIC). Η έρευνα που έχει τίτλο “The Road to Digital”εξετάζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των παρόχων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, αλλά και τον τρόπο που οι εταιρείες του κλάδου προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες ώστε να δημιουργήσουν αξία και να βελτιώσουν το ρυθμό ανάπτυξής τους.

Ήρωες της συνδεσιμότητας

«Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών σε όλο τον κόσμο δούλεψαν ασταμάτητα ώστε να ανταποκριθούν σε μία άνευ προηγουμένου ζήτηση συνδεσιμότητας προκειμένου να παραμείνουν τομείς της οικονομίας λειτουργικοί και οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να δουλέψουν από τα σπίτια τους. Ταυτόχρονα, οι πάροχοι υποστήριξαν την πρόσβαση στην ενημέρωση -ειδικά στο κρίσιμο ζήτημα της δημόσιας υγείας-, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και την online διασκέδαση», δήλωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream. «Αυτό τους ώθησε να εντείνουν και να επιταχύνουν τα πλάνα για το δικό τους ψηφιακό μετασχηματισμό», προσέθεσε.

Οι ευκαιρίες και τα εμπόδια της ψηφιοποίησης

Στην έρευνα της Upstream σημειώνεται ότι οι πάροχοι σε όλες τις αγορές αναγνωρίζουν τα ακόλουθα σημεία ως τα σημαντικότερα οφέλη που προκύπτουν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό για τις επιχειρήσεις τους, με την εξής σειρά:

  1. Μείωση κόστους– 66%
  2. Βελτιωμένη εμπειρία καταναλωτή – 59%
  3. Αύξηση εσόδων – 46%
  4. Αποτελεσματικότητα μέσω των αυτοματισμών – 39%, και
  5. Αποτελεσματικότερο marketing – 27%.

Ταυτόχρονα, οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αναγνωρίζουν σε αυτή τη διαδικασία είναι:

  1. Η ενσωμάτωση των νέων λύσεων με την υπάρχουσα τεχνολογία και πλατφόρμες – 73%
  2. Η ψηφιακή ασφάλεια και τα δεδομένα – 54%
  3. Το κόστος των νέων λύσεων – 46%
  4. Η απόδοση της επένδυσης (ROI) – 43%
  5. Η τεχνογνωσία  των στελεχών τους – 34%.

«Αυτές οι ανησυχίες είναι απολύτως δικαιολογημένες. Πώς μπορείς, για παράδειγμα, να βελτιώσεις την εμπειρία του καταναλωτή όταν του προσφέρεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει μια συναλλαγή online, ενώ την ίδια στιγμή δεν μπορείς να εγγυηθείς την ασφάλεια της διαδικτυακής συναλλαγής; Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα πρέπει να ξεπεράσουν προβλήματα όπως την αδράνεια που χαρακτηρίζει τους μεγάλους οργανισμούς και να περάσουν στη δράση στοχεύοντας σε έξυπνες και γρήγορες λύσεις», σημειώνει ο Δημήτρης Μανιάτης.

Πραγματοποιούνται online πωλήσεις στις τηλεπικοινωνίες;

Χαρακτηριστική είναι η εξάρτηση των παρόχων από τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης. Μέσα σε μια χρονιά με συνεχή lockdown και κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών πράγματι μετέφεραν τις πωλήσεις τους στο online περιβάλλον. Ωστόσο, πάνω από το 70% των εταιρειών διεθνώς δηλώνει ότι τα έσοδά τους προέρχονται κυρίως από τα φυσικά καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα.

«Όμως οι ψηφιακές πωλήσεις είναι λιγότερο δαπανηρές σε σχέση με τα καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα, έχουν αποδεδειγμένα υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας και επιτρέπουν ακριβέστερη στόχευση  σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια», σημειώνει ο Κώστας Καστάνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream. «Οι καταναλωτές είναι ήδη online και κάποιοι από αυτούς δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα φυσικά καταστήματα, ακόμα και μετά το τέλος της πανδημίας», προσέθεσε ο Κώστας Καστάνης.

Ενισχύοντας το επιχείρημα υπέρ των ψηφιακών καναλιών, η έρευνα σημειώνει τη δυνατότητα των εταιρειών να χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια ώστε να προσεγγίσουν τους πελάτες τους -SMS, RCS, e-mail, push notifications κ.τ.λ.- ως βασικό πλεονέκτημα. Οι καμπάνιες μπορούν να παραμετροποιηθούν ενώ με τη βοήθεια των analytics και των τεστ η εμπειρία του καταναλωτή μπορεί συνεχώς να βελτιώνεται.

Η γη δεν είναι επίπεδη

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι στην Αμερική (ΗΠΑ & Καναδάς) οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο εσόδων προερχόμενο από τα ψηφιακά κανάλια (45%), ακολουθούμενες από τις χώρες της Ασίας/Ειρηνικού (όπου χώρες όπως η Ιαπωνία και η Σιγκαπούρη πρωτοπορούν) (39%). Στην Μέση Ανατολή/Αφρική οι πωλήσεις μέσω των παραδοσικών καναλιών κυριαρχούν (το 72% των εσόδων) ενώ στη Λατινική Αμερική το 100% των εταιρειών δηλώνει ότι τα έσοδά τους βασίζονται πρωτίστως στα φυσικά κανάλια πώλησης. Οι Ευρωπαίοι πάροχοι βρίσκονται κάπου στη μέση (57% έχουν μεταπηδήσει στα ψηφιακά κανάλια και το 29% των εσόδων τους προέρχεται από τις ψηφιακές πωλήσεις).

«Η γη δεν είναι επίπεδη. Οι διαφορές είναι προφανείς. Καθώς η λεγόμενη «νέα κανονικότητα» διαμορφώνεται και εγκαθίσταται, εκατομμύρια άνθρωποι θα εξαρτώνται από τις κινητές συσκευές τους για την εργασία, τη διασκέδαση και την επικοινωνία τους. Δεν θα υπάρξει καλύτερη στιγμή για τους παρόχους, ιδιαίτερα τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειές τους για ουσιαστικές λύσεις που θα επιτρέψουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, άμεσα», σημειώνει ο Κώστας Καστάνης.

Λέξεις-κλειδιά: The Road to DigitalUpstream
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Η United Group εξαγόρασε τον μεγαλύτερο βουλγαρικό Ομιλο Μέσων Ενημέρωσης Vestnik Telegraf EOOD

Επόμενη δημοσίευση

Η ΕΠΕ χαρακτηρίζει ως Νομοσχέδιο Αστυνόμευσης την κυβερνητική πρόταση αλλαγών στην Παιδεία

Σχετικά Άρθρα

Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

04/03/2021
Η πανδημία ωθεί έναν στους τρεις εργαζόμενους σε αλλαγή καριέρας

Η πανδημία ωθεί έναν στους τρεις εργαζόμενους σε αλλαγή καριέρας

04/03/2021
Υπογραφές για τέσσερις ακόμα συμβάσεις του «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ» από την ΚτΠ Α.Ε., 19,7 εκατ. ευρώ

Σε δημόσια διαβούλευση από την ΚτΠ οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Εθνικού Τυπογραφείου

04/03/2021
Ο όμιλος TDG σε Discovery Mode το 2021

Ο όμιλος TDG σε Discovery Mode το 2021

03/03/2021
Επόμενη δημοσίευση
“Μανιφέστο” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ανοικτή πρόσβαση σε δεδομένα και μελέτες για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19

Η ΕΠΕ χαρακτηρίζει ως Νομοσχέδιο Αστυνόμευσης την κυβερνητική πρόταση αλλαγών στην Παιδεία

Η WIND στηρίζει το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας και εξοπλισμό

Η WIND στηρίζει το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας και εξοπλισμό

Παραιτήθηκε, μετά από 19 χρόνια συνδικαλιστικής πορείας στις τάξεις της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ) ο Δημήτρης Κυριακός

Παραιτήθηκε, μετά από 19 χρόνια συνδικαλιστικής πορείας στις τάξεις της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ) ο Δημήτρης Κυριακός

Η Uni Systems έφερε την εμπειρία του Red Hat Containers and Cloud-Native Roadshow στην  Αθήνα

Uni Systems και Guardian Telematics συμμετέχουν με 58,3% στην εταιρεία PROBOTEK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πλήρης αυτοματοποίηση διαχείρισης δανείων και microlending μέσω του FMS.next

H Ρωσική ATON επέλεξε το AXIA της Profile Software για την ψηφιοποίηση της

04/03/2021
Το 5G της Cosmote επεκτείνεται σε νέες περιοχές της Ελλάδας

Το 5G της Cosmote επεκτείνεται σε νέες περιοχές της Ελλάδας

04/03/2021
Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

04/03/2021
Ψηφιακή πλατφόρμα για βοήθεια ατόμων με προβλήματα όρασης από το ΑΠΘ

Ψηφιακή πλατφόρμα για βοήθεια ατόμων με προβλήματα όρασης από το ΑΠΘ

04/03/2021
Ολοκληρώθηκε και φέτος με επιτυχία ο 10ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Ειδικό ταμείο συμμετοχών 60 εκατ. ευρώ για νεοφυείς επιχειρήσεις από την Αναπτυξιακή Τράπεζα

04/03/2021
Κυριάκος Πιερρακάκης: Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα

Κυριάκος Πιερρακάκης: Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα

04/03/2021
ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.