Οικονομικά αποτελέσματα

Υπερδιπλασιασμός τζίρου, χρηστών και νέα σχέδια για το BOX του ΟΤΕ

Συνεχίζει σταθερά την ανοδική του πορεία στην ελληνική αγορά το BOX, η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της COSMOTE, καθώς έχει ξεπεράσει τα 9.000 καταστήματα σε 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Όπως τονίζουν στελέχη του Οργανισμού, χάρη στο πρόγραμμα επιβράβευσης, όπου ο χρήστης πάντα κερδίζει, τη μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες, αλλά και το μεγάλο δίκτυο συνεργατών πανελλαδικά που συνεχώς επεκτείνεται, το ΒΟΧ, την χρονιά που πέρασε υπερδιπλασίασε τόσο τον τζίρο του, όσο και τους χρήστες.

To BOX ξεκίνησε ως νέα υπηρεσία online delivery λίγο πριν εκπνεύσει το 2019 και ευνοήθηκε λόγω και της πανδημίας. Υπακούει στη στρατηγική του ομίλου για τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων, και μάλιστα πρόσφατα ο ΟΤΕ άλλαξε το καταστατικό του ώστε, αν η διοίκηση το αποφασίσει, να μπορεί να αποκτήσει δικό του στόλο μπαίνοντας στις ταχυμεταφορές για παραδόσεις όχι μόνο φαγητού αλλά και άλλων αντικειμένων. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ταχυδρομικές υπηρεσίες και ιδιαίτερα οι ταχυμεταφορές ήταν ένας κλάδος που το 2020 καταγράφει αύξηση τζίρου όταν οι περισσότεροι τομείς της οικονομίας παρουσίαζαν σημαντική πτώση.

Ειδικότερα με βάση τις νέες προσθήκες στο καταστατικό του ΟΤΕ μπορεί να προχωρήσει αν και όποτε το αποφασίσει στις εξής νέες δραστηριότητες:

Ανάπτυξη και λειτουργία διαδικτυακών πλατφορμών διαμεσολάβησης και η παροχή επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης ή άλλων υπηρεσιών διαμεσολάβησης, για την επίτευξη συμφωνιών σχετικά με την πώληση και αγορά από τους καταναλωτές προϊόντων/εμπορευμάτων τρίτων που συνεργάζονται με την Εταιρεία έναντι προμήθειας, όπως ενδεικτικά προϊόντων φαγητού, ροφημάτων, αναψυκτικών και εν γένει προϊόντων που προσφέρονται για κατανάλωση σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και μη, όπως εστιατόρια, ταχυφαγεία, σνακ – μπαρ, καφέ –μπαρ, αναψυκτήρια, ουζερί, γλυκοπωλεία, περίπτερα, καταστήματα καπνικών ειδών ή ψιλικών, βιβλιοπωλεία, μίνι μάρκετ, υπεραγορές, κάβες, παντοπωλεία, μανάβικα, ανθοπωλεία, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, φαρμακεία, pet shops, καταστήματα τηλεπικοινωνιών και κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης προϊόντων σε καταναλωτές. Στο πλαίσιο της παραπάνω δραστηριότητας η Εταιρεία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες διαφημιστικές, συμβουλευτικές, έκδοσης και διάθεσης εκπτωτικών κουπονιών και άλλες συναφείς υπηρεσίες.
Παροχή ταχυμεταφορικών υπηρεσιών και η εν γένει δραστηριοποίηση στις ταχυμεταφορές για τη διανομή και παράδοση προϊόντων/εμπορευμάτων της Εταιρείας ή τρίτων, είτε με δικά της μέσα και προσωπικό, είτε με μέσα και προσωπικό τρίτων, συνεργατών της.
Προς το παρόν δεν υπάρχει απόφαση για είσοδο του ΟΤE στις ταχυμεταφορές καθώς, όπως τονίζουν πηγές του Οργανισμού, κάτι τέτοιο απαιτεί μελέτη καθώς μία τέτοια επένδυση δεν μπορεί να γίνει από τη μία στιγμή στην άλλη. Ωστόσο οι αλλαγές στο καταστατικό δείχνουν την τάση του ΟΤΕ να αναζητά νέες πηγές εσόδων και την προετοιμασία για τις μελλοντικές κινήσεις, όταν αυτές ωριμάσουν.

Η δραστηριότητα του BOX

Η στρατηγική του ΟΤΕ για ανάπτυξη σε αναδυόμενες ψηφιακές αγορές φάνηκε από το 2020 όταν η ΒΟΧ προχώρησε σε συμφωνία για την απόκτηση του Skroutz Food, ενσωματώνοντας την υπηρεσία διανομής και τη βάση δεδομένων της πλατφόρμας που είχε δημιουργήσει η Skroutz, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά.

Τα πλεονεκτήματα του BOX:

Πρόγραμμα επιβράβευσης: Το BOX είναι το μόνο food delivery app που επιβραβεύει τους πελάτες του σε κάθε πιάτο, σε όλα τα μαγαζιά, βοηθώντας τους να βρουν τις επιλογές που ταιριάζουν στα γούστα και τις επιθυμίες τους, μέσα από μια προσωποποιημένη, αλλά και ανταποδοτική εμπειρία. Με κάθε παραγγελία στο ΒΟΧ ή και χρήση του app, ο χρήστης συλλέγει πόντους που μπορεί να εξαργυρώσει σε εκπτώσεις στο φαγητό του, πακέτα data (GB) από την COSMOTE, δωροεπιταγές από γνωστά brands ή επιπλέον εκπτώσεις στην παραγγελία με κωδικούς COSMOTE Deals for You.
Καθημερινά στο ΒΟΧ τα συνεργαζόμενα καταστήματα επιφυλάσσουν στους πελάτες προσφορές τις οποίες μπορούν να συνδυάσουν, αλλά και να κερδίσουν πολλαπλάσιους πόντους για να τους εξαργυρώσουν όπως και όποτε θέλουν. Ήδη η ανταπόκριση των πελατών είναι πολύ μεγάλη στις συγκεκριμένες προσφορές, λένε πηγές της εταιρείας.
Πολύ ικανοποιητικές είναι και οι online παραγγελίες μέσω του ΒΟΧ στα σούπερ μάρκετ Μασούτης & Κρητικός. Μάλιστα, πέρυσι οι πωλήσεις πολλαπλασιάστηκαν μέχρι το τέλος της χρονιάς. Oι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγείλουν τα ψώνια τους σε πάνω από 10.000 κωδικούς ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ- με παράδοση ακόμα και αυθημερόν, σε πάνω από 50 πόλεις συνολικά σε όλη την Ελλάδα, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά και τα προνόμια του BOX και τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης των δυο αλυσίδων.
Στην πλατφόρμα του ΒΟΧ, στην κατηγορία «Φρέσκα Τρόφιμα», οι καταναλωτές μπορούν να βρουν και καταστήματα μαναβικής, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, delicatessen, ζαχαροπλαστεία, αλλά και ψιλικά. Η κατηγορία αυτή εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα.
Στα πλεονεκτήματα του ΒΟΧ περιλαμβάνονται, επίσης, η δυνατότητα για δημιουργία προσωπικού προφίλ, ανάλογα με τις γευστικές προτιμήσεις κάθε χρήστη.

Τρέχουσες προσφορές

50% επιστροφή σε ΒΟΧ πόντους & 4GB δώρο στην πρώτη παραγγελία
Οι νέοι χρήστες του ΒΟΧ, στην πρώτη τους παραγγελία, παίρνουν δώρο 4GBs για μια εβδομάδα από την COSMOTE και 50% επιστροφή σε πόντους BOX για να τους εξαργυρώσουν σε έως και 7€ έκπτωση σε κάθε πιάτο, σε κάθε μαγαζί, χωρίς περιορισμούς. Η προσφορά ισχύει σε όλα τα καταστήματα για την πρώτη παραγγελία έως και τις 28/02/22.

Δώρο επιπλέον 3πλάσιοι πόντοι

Μέχρι 20/02 κάθε φορά που ο χρήστης επιλέγει προσφορές 1+1, Combo, Menu 5€ και πολλές ακόμα, παίρνει 3πλάσιους πόντους στην παραγγελία του.

TAGS:

close menu